Instagram

Instagram

Saturday, July 11, 2009

hari yang gembira ...kot...

haha..rajin pulak aku nk post entry ni ye...arini kt skolah ade 'Open Day'..so,parent dtg kene tgk report card anak2 diorg..'kaunter' kelas aku..aku bukak tepat jam 7.45a.m..cepat tol parent tu dtg ye..tak pe la..aku pun mmg dh prepare awal2 dr segi mental n fizikal..huhu...last skali parent dtg kol 12 tgh hari..pastu aku siap2 berkemas cz nk g cop kehadiran lagi..nk serah yuran lagi..lebih kurang kol 1 gak aku balik...semangat ni nak balik cz aku nk g pkns..ade Mobile 2U fair...huhuh..aku nk usha gadjet yg mmg diidamkan..alhamdulillah..dpt gak aku beli..ngeh3...so, ini la yg membuat aku gembira..*grinning till ears*..itulah 'bf' aku..selepas 'kekasih gelapku' a.k.a getz itam ku itu...dan 'teman sejatiku' a.k.a my laptop cap ayam ni...hahaha...
akan mengambil mase yg lame untuk mewujudkan 'chemistry' antara 'kami berdua'..hahaha...

No comments: