Instagram

Instagram

Monday, July 27, 2009

ceritera camping

ha...ni crite pasal camping lak..u ols pun dh bace dh kan entry aku sehari sebelum off g cmping tu kan??kan??ni nk crite pasal crite2 mase camping..overall ok..tp mmg penat la wey...nk 2 lagi tugas bhgn mknn peserta..tp sbnrnye best gak.cz tugas kat bhgn ni..ley makaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn je..huhuhu...antara larat ngn tak larat je la nk mengisi perut tu..

aku ngn para ahli ku...kene jerang air n buat air utk lunch n dinner..(air sirap je pun..)huuhhuhu...mknn pun stok2 yg terbaekk aku pilih utk diorg..huhuh..(tak sedap pun ckp je la sedap ye..bkn kitorg yg masak..tp order kt kantin)..

ari last, aku jd MC majlis penutup..tak prepare ape2...sejam sebelum majlis bru buat teks..gilerr la aku..nasib baik ade sorg kakak ku yg mmg ade pengalaman buat2 kerje last2 minit cm ni..thanks kak mas..sungguh sedap suara mu walaupun kamu mengatakan bahawa kamu tiada suara..huhuh..

sempat gak la aku amik beberapa gambar sepanjang aktiviti.. tgk la ye..aku dh upload dlm FB..my studs soh upload dlm FS n MS..tp cm lambat je nk memuatnaikkan nya..sabar ye...




No comments: