Instagram

Instagram

Friday, November 27, 2009

bkn sekali aku terfikir..tp dh byk kali dh..

Salam Aidil Adha semua..

di lewat malam ini, aku nk tulis ape yg menjadi persoalan kepada diri aku selama ini..kehadiran my BFF semasa siang td..(wlaupun singkat pertemuan kita..thanks Syerie sbb dtg umh aku)..menjadikan aku ligat memikirkan perkara itu..Soalan2 yg member aku tanye td bagai suatu cabaran..aku tidak boleh diTEBAK dang soalan yg sebegitu rupa..sbb...aku mmg sudah dan sedia memikirkannya..tidak perlu org2 sekeliling bertanya tentang perkara tersebut...sbb...aku ade jawapan aku tersendiri..semuanya mmg rahsia bagi anda semua..biar lah aku dan diriku yg tahu...ya..mmg benar aku memperjudikan diri aku..JUDI ke KORBAN??isk...

setiap kali pikir benda itu, mesti ade suatu perasaan lain yg menafikannya...sentiasa kuat perasaan tersebut..sehinggakan aku tidak boleh mengatakan TIDAK..argghhh..sgt komplikated...

salahkah mengharap..salahkah utk mendapatkannya..mengapa kisah rumput tidak diamati sedalam2nya...ape lagi??ape lagi??mengapa mesti aku??mengapa??

MOOD: sangat sedih mengenangkan keadaan diri sendiri..*sanggup membengkak kan mata sendiri bile memikirkan tentang perkara tersebut...

tp....

sampai bila...what a waste rose..isk...

argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......aku tension tibe2....nk tido n nangis skarang jugak...

1 comment:

uja said...

psl ape ni rose? huuu