Instagram

Instagram

Tuesday, December 1, 2009

hari Selasa yg dot dot dot...

salam semua...
nk crite pasal hari SELASA..Selasa yg rata2 seaakan memberi bebanan dan tekanan kepada orang2 disekeliling aku(termasuk aku skali)..nape??nape??.
Aku mmg agak sedikit keletihan hari ni..aku tak tahu la nape ek jge exam pun boleh letih..aku biar buat keje yg lasak seperti bercakap atau buat kerje2 yg menggunakan sepenuhnya semua pancaindera aku ni..tp mmg siyes..arini terlalu membosankan bila mana diriku bekerja untuk menunggu sepanjang hari para pelajar menjawab soalan2 peperiksaan SPM..benarlah kata org...PENANTIAN SUATU PENYEKSAAN..aku terseksa!!!...aku ngantuk, hbis dh novel yg aku bawak semasa menanti bebudak menjawab exam..hbis dh rm4 aku sbb aku gune servis internet mobile..busan giler...lagi haru bila pas makan tengah hari td..aku mmg dh agak yg aku sure akan tangkap ngantuk punye..YA!! ternyata ianya BENAR...aku mmg dh tersenguk2 dh bile duduk di kerusi..nk tido betul2 kang takut lepas smpi kol 5..alamat aku tidor kt skolah cine tu lak..uisshhh...

tp kan, nape ek, arini..bile online FB je..ramai member2 yg seolah2 stress dgn hari Selasa..mayb sbb dh lame cuti, pastu mkn daging korban tak hengat dunia lak kan...hambikkkk

hmmm..ok la..aku pun takde mood nk tulis panjang lebar..daaaaa

No comments: