Instagram

Instagram

Friday, January 14, 2011

Aku penat taw x?

t.i.r.e.d
penat-kepenatan-mempenatkan

penat dgn diri sendiri yg x habis bermain perasaan..
rasa 'itu'..pelis main jauh2..
rasa 'itu'..tahukah kau, aku sudah penat?

penat memikirkan diri yg kepenatan
kepenatan mencari arah yg x pasti
kepenatan mencari jawapan
kepenatan dalam menjadi pemain drama..

penat...
aku benci dgn kau..
perasaan 'itu' telah mempenatkan aku..
aku tidak x tabah..
aku x kuat sebenarnye..
ko tahu aku cm ne?

penat..mengapa mesti bertemu aku dikala aku runsing??
aku benci penat..tp aku benci lagi rasa' itu'...
kerana rasa' itu'..ko telah dtg bertemu ku penat...

dan yg pasti..
aku penat nk motivate diri sendiri..
aku penat pujuk hati sendiri..
aku penat mengatakan tak apa..
aku penat menangis..
aku penat menjadi seorang yg benci dgn diriku sendiri..

dan yg pasti...

aku mmg benci KAU..
tp tu la..
akubodoh..



No comments: