Instagram

Instagram

Sunday, January 16, 2011

Asyraf

Hai, name saye Asyraf..Saya anak kepada Pn Haryani.Mummy saya satu tempat keje ngn Kak Rose..saya selalu ikut mummy saya pegi skolah..dan saya tahu, ramai aunty2 kt skolah mummy saya suke usik saya...Saya ni boleh dikatakan comel..badan saye bulat..kalu aunty2 kt skolah mummy tgk saye..sure mereka geramm je..hehehe

di bawh ni gambar saye sblm saye tembam..tp Kak Rose kate saye comel :)



ni pulak gambar mase sblm akhir tahun hari tu..saye ikot mummy saye g skolah..jumpe la kak ros ni..mase ni saye cm tembab sket..tgk peyot saye..booolat kan???





ni pulak gambar mase tahun 2011.Saye ikot mummy saye g aktiviti kokurikulum..Saya sangat tembab sekarang..dan Kak Ros sgt suke usik perut saye...kate kak ros...saye comel dan bulat...


OMG...pipi Asyrah sgt menggeramkan utk dipicit2 lahhh...




No comments: