Instagram

Instagram

Sunday, January 9, 2011

Jiranku kawen ;)

salam, ini adalah entry ke-2 dalam tahun 2011.Dek kesibukan yg melampau2 diawal2 persekolahan (ehh..bukan saya yg bersekolah..tp,saya bekerja di sekolah)..maka kerja2 teramat lah byk..naik tensi pulak...dgn masalah2 kecil/sampingan yg masih belom biasa untuk ditangani..mmg rase cm nk jerit je..

Ok, tinggalkan bab kerja..sbb nk crite pasal majlis perkahwinan pertama dalam tahun ni yg saya hadir dan ini merupakan perkahwinan jiran saya sendiri..wee~~1st skali nk wish congratulation utk Kak Yanti & Suami..setelah sekian lama bertunang..kini akhirnya kamu berdua telah bersatu..;)

Baju2 persalinan mmg cantik..SUPERB!!pelamin mmg PERGHHHHLAMIN...terbaek

Sorry sbb x byk tolong menolong sbb kesibukan bekerja..mau kumpul2 duit gak...sbb mmg berhajat...ahakkksss..

Meh la lawan gambar2 ni ye...kualiti gambar bertaraf henset je ye...kalu gune camera cantik...ternyata kami2 yg dlm gambar ini lagi cantik....lalalalala~~



tuan punye blog bergambar ngn pengantin dan pengapit..


=)

ade org kate, kami berdua cm adik beradik...ade iras ke?



kami pulak kate..yg kami mmg suke bergambar..pantang nampak kamera...


mereka sume sebaya..cume saye je mude ;)



Ni pulak sesi Sabtu malam Ahad


renjis!!jgn x renjis



laaaa....ade lagi...pose kt pergghhhlamin dalam rumah..cantik gak..

saya dan kak intan...


Ok, ini je gambar2 kami...x larat nk upload byk2..sbb sibok tgk tibi...hihi...

P/s utk diri sendiri : Bulan 2 nnti ade 3 wedding invitation taw...rolling eyes @_@

No comments: