Instagram

Instagram

Sunday, January 30, 2011

Entry cm biase..

Salam...ni entry yg slalu saya update..dan tak lain x bukan..entry bab kengkawan kawen..biase la.. kalu dh cuti2 hujung minggu ni..mmg bersusun2 kengkawan kawen kan..(jgn tanye saye bile nk kawin ok...)..Kali ni kwn sekolah rendah saya sewaktu belajar di kelas 6Anggerik SKSg.Binjai..skarang ni dh jadi doktor di Kelantan..(x tahu sepital mane satu)..dapat jodoh pun ngn doktor..tahniah diucapkan...last skali jumpe kawan saya ni (Name die Nurul Hidayatullaila) sewaktu kami sama2 mendaftar masuk di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan..sebulan selepas mendaftar di KMNS, Laila memohon untuk pergi ke Kolej MARA Seremban (jika saya x silap laaaa)untuk membuat persediaan ke obersi utk jurusan medik...

Ok,itu sedikit intro pasal Dr.Laila...dan saya cm biase pegi mencemar duli bersama sahabat2 kelas 6Anggerik...mmg geng yang sama je kalu nk g kenduri kengkawan merata tempat...hihih..

cam biase..mesti ade Apiz,Wawa & Hsbn, Aliah dan Liza..
dan bergambar bersama pengantin mmg satu keWAJIBan..


Lepas tu ,saya ,aliah & Liza bergerak ke rumah yg ke-2 iaitu rumah Shida Sulaiman..Ayah Shida adalah ustaz saya time blaja kt skolah agama Bukit Kapar Timur..dan abang kepada Shidah (Cikgu Rizal) adalah cikgu saya time saya blaja di SMK Meru dulu..dan sepupu Shidah iaitu Hana Subkhi adalah sahabat kami bertiga gak..dan Hana telah berkahwin dgn Leleq yg juga merupakan sahabat kami...tgk!!!kecik kan dunia ni..semua saling berkaitan...

Dan oleh kerana sepanjang hari ini hujan renyai2 dan adakala lebat..maka, pergerakan kami agak terbatas kerana becak2 air ade di merata tempat dan kami hanya memutuskan untuk pegi mencemar duli sahaja utk Shida & Husbandnya..Kami tidak duduk makan kerana perut kami sgt penuh dan sgt kenyang sebab sudah makan di rumah yg pertama td...so, cm biase...ini gambar kami.. ;D


;D


pastu kami pun berangkat ke rumah Shida Mohsin sbb nk melawat Shida yg baru sahaja melahirkan anak ...

nntikan cerita di umh shida ;D

No comments: