Instagram

Instagram

Wednesday, April 20, 2011

DOWN

OMG....Owhh...Mengapa....beGIni...huuuu~


Tiap2 hari..makin lama makin terase sgt2 down...

Keje?...ok je..

Bz?...x pun..dh terbiasa dh...(kalau bz, xde la aku sempat nk blogging kan...)

Students?....ade ok..ade yg x ok...tp itu dh terbiasa..

Mak ayah?..diorg ok...sihat Alhamdulillah...

Rakan2? ntah...ok kot...aku dh lame x contact diorg...(rasenye aku ade kawan lagi ke??)







Mood?..owhhh..kalau kt skolah je ok...balik umh..balik keje...terus down giler..gilerrrr...



Peliksssss(buat2 peliks laaaa)...xde tande2 (correlation) antara x banyak keje kt skolah..tp tetibe je down bile balik umh kan???


Ok fine.!!!!aku tahu..aku ade jawapannya..aku sgt2 down ok!!!mengerti????

Penat bermain perasaan.....tapii.....tapirrrrrr... ;P


Ok rose! DIA ada..hidup perlu teruskan...
(yeah!! i know....tp aku rase sgt down ok...)


2 comments:

dear anies said...

sabar byk2 ye

Malas memasak

Azwan Aziz said...

kalau down, luah pada seseorang, walaupun dia mgkin xdpt tlg, at least akan ada rasa lega sikit.. jgn tanggung sorang2...