Instagram

Instagram

Monday, April 4, 2011

Jalan-jalan ke Ikea

Hye, nk cerita pendek je kali ni...sebab dh ngantuk sesanget..sbb ptg td berjalan2 kt Ikea..pegi sorg diri..pastu jln ke Ikea plak saya ingat2 lupa..sbb on da spot planning ngn Syerie..Syerie plak jln ngn tunang die...saya?????(cm biasa la..sorang je la..> ok, EMO)

Owh ye, g Ikea sbb nk carik sticky mirror berbentuk HEKSAGON (alaaa..sisi 6 tu)..xde la mahal sgt..tp agak la jugak...tp xpe...saya suka..jadi saya beli...tp..agak kesal gak la..sebab, duit dh terbang...argghh..byknye tapi....



Pastu kitorang lapar..then terus g menternak lemak di fudkot Ikea tu..ngn saya membeli meatball sebanyak 10 ketul (utk sorg mkn hokkayy).dan syerie berkongsi ngn Agip utk 15 ketul..(itu xpe lagi kongsi..hahah)pastu kami order kek daim yg sgt sedap..(tp mlgnye..time nk jamah kek daim tu..saya dh kenyang..maka sempat merasa sikit sahaja ;( )





Pastu ,kol 6.30 pm pulang ke rumah...suke sebab dpt beli cermin heksagon tu... ;)

No comments: