Instagram

Instagram

Sunday, April 17, 2011

Jalan2 ngn mak

Setelah 3 minggu tangguh kan sesi berdating ngn mak, pada minggu ini saya dpt melaksanakan sesi dating itu!!Ye la...dr minggu yg saya keluar ngn Syeri ke Ikea (entry ini)..saya selamber mamber je..keluar ngn Syeri...sedangkan mak saya dah booked saya untuk beli keperluan nk kenduri along...pastu minggu seterusnya...saya plak ke Terengganu...then baru lah minggu ni dpt keluar ngn mak...minggu ni mmg minggu FREE OF CHARGE..eh..eh..minggu yg x sibuk pun..

Jadi, kami pergi ke Kamdar, Jakel dan Plaza Alam Sentral..saya x beli pape pun..sbb mmg tgh bulan kan...lagi seminggu nk menuai..so, berjimat cermat lah...lagipun saya tahu..saya bersusah payah carik duit..maka, duit perlu disimpan..walaupun ia x bawak mati dan x boleh beli kebahagian... ;)


lame kotttt dh x bergambar ngn mak...hahaha...muke saya nampak tembam dlm gambar ini...sepatutnya muke kene kurus seperti badan yg kurus..sebab saya suka makan hati...x suka mkn nasi. ;)




haaaa...bagus kan...amik gambar separuh2...mmg lgi kurus la kan...huhuh ;)

No comments: