Instagram

Instagram

Monday, April 25, 2011

Kes JUVANA...haishhh

Pheewwww....saspen...sedih...geram..semua ade...
Kenapa mesti ade yg membuli.??ape yg korg dpt dr membuli??pukul org sane sini??tumbuk orang sane sini??x rase sakit badan ke tumbuk2 orang??

Haiiihhh..ini semua disebabkan penangan slot drama baru di TV3 : JUVANA yang dibintangi oleh Zahiril Adzim (si tunangan Shera pengacara WHI), Bront Palarae dan Izreen Azminda...



Saya ni tau je la kan..seminggu sekali nk tgk tivi pun soooosaaaahhh...mane x nye..g keje awal pagi..balik time maghrib..then keluar smule..pastu balik kol 10 mlm tiap2 hari...xde life(melainkan sos cili Life..huhu)..So, ntah nape tetibe saya TERRRRRtengok tivi mlm ni (sebab xde kelas mlm) dan elokkk je lepak depan tivi tgk la crite JUVANA ni..Ekceli, saya dh dgr promo die kt HOT FM minggu lepas time Beto Kushairi dtg studio dan on-air bersama Leeya..tp xde la sampai terniat nk tgk crite ni...tp ade seketika semalam...saya tgk preview crite ni kt TV3..perrghhhh....dasat woooo...same cm bebudak gaduh kt skolah saya...tp dulu la...skarang ni jarang tgk budak gaduh....Alhamdulillah...


OK, cerita ni baru je start minggu ni...kirenye episod pertama la kan...gilerrr laa...episod pertama dh superbbbb saspen cm ni...Zahiril jadi Daim yang dituduh membunuh mak die dan boifen mak die...pas tu bawak naik court ...kes tetap kalah gak..then, ke skolah Wira Bakti lah...tempat yg paling elok...haaaa..ingtkan si Daim ni yg paling otai...tp ade lagi bebb yg otai...kalau korg tgk..perhhhhh...name gelaran mcam2 ade...biase la..remaja....tak tahu nk bebas cm ne lagi...tersalah bebas langsung terbabas lah tu..tu yg mengggileeeeee diorg dgn kes2 juvana cm dlm crite ni...


Skolah Kebanggaan diorang...wahaha
(sesuai sgt aku letak bebudak aku yg nakal2 tu kt sini..biar diorg tahu sket langit tu tinggi ke rendah...)

Aishhh...tak mo la crite lelebih...saya yg tgk crite ni pun..boleh siap tutup2 muke..time Botak nk tumbuk si Black (Black si muke jambu..cute miut lagitewww)...n saya siap rase cm nk dtg skolah tu dan bg penampar sedas dua dan bg tazkirah panjang lebar kt Botak n da geng..(geram tol aku tgk si Botak ni..)

Botal lakonan Johan Asa'ri
*mmg terbaekk lakonan die..mmg gangster habissss...*

ni la diorg sebenarnye...
dr kiri : Fit | Gajah |Gaban |Komeng |Botak | Abe | Chong |Ayam |Apek

mmg gaya mafia kan???

Yang best...Bront jadi Ustaz a.k.a Warden asrama..
Yang paling kesian ...kt Daim sendiri...sebab..die x ley trime kenyataan yg die dh masuk kt skolah juvana tu..dan yg paling sian...asik kene buli je...haihhhsss..



Owh ye..korg bley layan lagu ni gak...ni mmg lagu yg sgt kene ngn crite ni...BABAK PERTAMA by Drama Band

*****************************************
Owh ye..bercerita pasal crite Juvana ni..saya sebagai guru disiplin skolah saya menyatakan bahawa...kalau kes2 gaduh cm dlm drama tu..xde la stakat ni...paling kurang pun..kes tumbuk menumbuk manja..kes gigit menggigit(saspen betul kan...)dan kes tampar menampar...

minggu lepas, saya handle kes tumbuk menumbuk..smpi berdarah hidung..then, si pelaku boleh plak kate yg tangan die lebam sebab si mangsa gigit die...
(Aku yg handle kes ni...dgn aku senang je...masuk bilik hukuman..aku bg sedas dua rotan kt blakang die...sape benar..sape salah...yg penting...dua-dua dpt)

tadi plak..kes tampar menampar (bebudak perempuan) sebabnya..kes jeles sebab boifren2 bebudak yg x brape cun ni...suke kt sorang budak yg cun kt skolah ni..so, si gf-gf yg ade ni..konon2nye la takot bf-bf mereka TERRRRRsyiokkkk kt budak yg cun ni...maka, diorg hantar sorg wakil soh tampar budak yg cun tu..sian dak tu...n aku dan semua guru disiplin (perempuan sahaja) menyiasat perkara tersebut...


Haihhhh..pasal bf yg tak hensem pun bley nk gadoh...


***tapi,kalau aku pun aku hangin beb...kalau bf aku senang lenang tgk pompuan lain...hahaha..tp cikgu ngn student lain....student..tugas korang hanya blaja sahaja..FULLLSTOP!!!


No comments: