Instagram

Instagram

Tuesday, March 9, 2010

9 misi siap dilaksanakan =)

mungkin arini, adalah ari bizi saya..mane taknye...awl2 pagi dh mulekan hari ngn buat kek..ade org order..

haihhh..ni la senarai misi saya..sume dh tercapai...

1) buat kek asam manis..=)

2) anta kek choc moist kt Aifaa ngn Sheela..saya kuar umh kol 10.15 taw..mase tu sgt2 penat..huhu..smpi kt Skolah Sheela..kol 10.55am..saya kene bergegas ni g sini kt no.3 ni..

3) g beli brg2 utk buat kek lagi..kt 2PLY, Pasar Besar Klang...10 minit je kt sini..giler rushhhhh..

4) gerak g PKNS Shah Alamm..smpi kt sane kol 11.30...laju gak saya bwk kete ek..parking kebetulan senang dapat lak tu...huhu..

5) g PKNS sbb nk buat Name Card..bkn utk saya ok...huhu..pakej kad mmg cun..siap byr deposit..sok saya mau g tgk artwork yg telah dibuat..ari Jumaat saya g amik kad tersebut...murah gak buat kad kt situ..nnti kalu kawin, mau tmph kad ke@ mau buat sndiri huh????hahhahaha...(bilenye ntah..)

6) g print dokumen Ada..printer kt umh buat hal..so, terPAKSE print kt kedai..dh janji ngn die lame dh..hahaha...nahhh..amik..siap dh Ada oiiii..

7)selamat sampai ke sekolah selepas 12.20noon yg mane..punch card dh KONPEMMM wane MERAHH...tp, saya bijak..ade member tolong..huhuhu..kali ni je..pastu sib baik,ade meeting kol 12.30noon..smpt attend taw!!!!

8) habis gak saya habiskan Chapter 2 Maths : Number Pattern & Sequences utk kelas terkebelakang..hahha..lambt la diorg nk absorb ape yg saya aja..sabar je la..tiap2 hari kene pakse hafal sifir..huhuh..Alhamdulillah...

9) oleh kerana nk bg pelajar2 saya buat nota dan kerje2 yg diberi..saya telah memaksa/mengugut mereka supaya menghantar semua buku2 nota/latihan yg berkaitan..sehinggakan atas meja saya sgt penuh dgn buku2 yg tak bertanda lagi..tp, yg bestnye..saya dpt menyiapkan utk menanda buku tersebut SEMUANYA taw!!!

well done Rose!!

No comments: