Instagram

Instagram

Saturday, March 20, 2010

hobi baru

hahhahahahaha..mau rase nye gelak guling2 sendiri...


kenapa??

tau tak...saya ade hobi baru...ye..hobi baru...

hahaha..saya rase saya sgt lucu sebab tetibe je dpt hobi baru ni..saya tamau cakap ape hobi saya..

a..aaa...aaaa...

jgn pikir bukan2...

hobi saya dijamin halal dan selamat...tidak memudaratkan orang lain..tapi mungkin memudaratkan saya sendiri kalu dh betul2 rase minat sgt ngn hobi terbaru ni..hahahhaha...


skarang , baru saya tahu..kenapa ade org yang terlalu tekun dalam hobi ni..dan hobi ini sgt mencabar sbb ia memerlukan keajaiban dan kepakaran dalam meng'KLIK' setiap ikon yg ade pada program yg digunakan...


mood: OWhhh...saya rase saya bertambah faham akan minat mu dan tahu bahawa betapa minatnya dirimu terhadap hobimu itu...lebiu

No comments: