Instagram

Instagram

Saturday, March 27, 2010

perhati & diperhati = berhati2


waaahhh..lame gilerrr tak update blog..mesti ade yg tertunggu2 crite terbaru pasal saya kan? (perasan sungguh saya :P)..sorry la guys...saya sangat...sangat...sangat...diulangi..SANGAT bizi...siyes..mmg sgt bz..minggu pertama lepas cuti mmg sgt menduga kepala otak saya ni...mcm2 kene buat..pastu ade dpt job baru..

ok, saya ni telah dilantik sebagai guru pembimbing bagi 2 org pelajar/ guru praktikal dari UPSI..kedua2 mereka berada dibawah seliaan saya..cm funny pun ade bunyiknye..sbb, saya terlalu muda untuk menyelia guru baru + saya mempunyai sgt2 sedikit pengalaman mengajar subjek maths di skolah itu..tp, itu la kan..org kate rezeki...saya pegang prinsip untuk menyelia mereka berdua, saya cuba menyuaipadankan dengan kehendak pelajar, keadaan pelajar di skolah saya, dan pendekatan yg terbaik untuk mengajar mereka..huhu..so far, kalu saya mengajar murid2 saya, saya bley control lagi..hmm..sbb, saya menggunakan kuasa veto saya sebagai guru D..hahaha..

so, ari selasa aritu, saya meneruskan kerja2 pemerhatian dan seorang guru praktikal tu telah di 'observe' untuk kali ke-3..ade satu kali observation yg saya akan buat minggu depan..tak byk yg saya nk komen..tp, time tulis report dlm buku penilaian diorg tu..mmg saya tulis/ komen kaw2 la..huhuh..sorry ye aziati..kak ros bkn nk aniaya..tp, amik sebagai panduan sbb, kite akan berhadapan dgn 1001 (atau lebih dr itu) ragam murid2...

ari rabu g observe dak lagi satu..name die hanna salwa..uhhuhu...smpt gak la saya amik beberapa pic..sbgi bukti saya duduk tercongok di belakang kelas dan memerhatikan cara pengajaran dia..huhu..

checked by: .......


sebahagian sahaje komen ni..ade lagi berjela...huhu




hanna tgh ngaja bdk2..saya???haha..tgh mengantukk..dats y amik gambar die..

mood: teruje nk crite byk crite ...^_^

No comments: