Instagram

Instagram

Friday, March 12, 2010

mane dapat crite ek?

may b ni entry yg agak pendek..sbb, ini adalah kesinambungan kisah 'hot' ni..

saya tak mau crite ape yg berlaku di skolah arini..sbb, mls nk menaip panjang lebar...tetapi ade satu scene yg membuatkan saya utk menyambung kisahnye...

arini, sebelum balik skolah, saya di panggil oleh ketua saya..then, saya pun pergi la berjumpe dgnnya..dlm hati dup dap dup dap gak la kan..sbb, saya mmg buat kerje2 disiplin bawah beliau..so, tanpa berlengah lagi, kol 6.40, sume guru dh punch card dh pun.saya masih bertemu beliau di biliknya..haihhhssss..ingtkan mende la kan..rupenye nk tanye tentang persediaan saya dan rakan2 pengawas untuk menjadi pengawas bagi peperiksaan ABRSM (exam muzik ikot level British: nnti akan di panjang lebarkan lagi mengenai exam ABRSM ni ye)..Beliau bertanye sama ada P.A system berfungsi dgn baik atau tak...pastu ingatkan saya tentang itu dan ini...then, bile nk balik je..nk melangkah kuar dr bilik beliau je..beliau bertanya....

"roslina, cuti g mane?"

saya: "saya duk umh je..tak g mane2 pun"

"bile nk langsungkan majlis"

saya: huh???????

"turn awak bile lagi?"

OMK!!!!(owh mak ku!!)

saya: "owh puan, saya tiada apa2 perancangan lagi.. (dlm hati, saya single =) )

***pertanyaan tu buat saya terfikir..dlm minggu ni, ramai dh tanye saya soalan yg sama..sape bawak crite ek? dr mane dtg crite tu ek?saya ni ade rupe dh nk melangsungkan perkahwinan ke? ke...saya mmg dh patut kahwin????


denggggsssss

1 comment:

Salasiah Ammar said...

kekekke kelakar la...biar je ros, klu kita mmg tak ready lg....hahah org kan mmg suke bertanye...mcm entry dlm blog sal yg sal cite aritu