Instagram

Instagram

Sunday, March 14, 2010

bi O bo, es ea en san

haaaaaaaa..tau tak skung tgh bosan thp cipan dh ni...kol11mlm dh ni..genap 24jam saya online..my lappy asyik on je..hahah..g kuar mane2 pun dok on jerk lappy ni..sure bil melambung nnti..tp takpe..saye yg bayar bulan2 bil letrek sume tu..waaaa~~

kamon rose..ni weekend kot..dh bosan dh..sbb ape??sbb, weekend ni bkn cm weekend yg lain..weekend yg keesokkannye adalah hari cuti...cuti bkn sehari dua..tapi cuti smpi seminggu...haissshhh...slalunye kalu weekend2 yg lain, sure skung ni saya tgh bertungkus lumus siapkan rancangan mengajar utk 5 hari bekerja...siapkn dokumen itu ini lah..siapkan powerpoint slide show laa..mcm2 lagi..

tapi...arini..sgt bosan ok..saya dah puas tido siang tadi..balik kelas tusen je..4 jam stret ngaja..sgt2 penat..mendera otak dan mata..mata saya sgt susah nk buka..cm mau tido je dlm kelas tu..hahaha...tapi saya masih lagi di alam nyata..saya tidak sesekali tido dlm kelas..haha...

pas blik umh, terase sgt ngantuk+ bosan..siap solat..pe lagi..terus stat membuta..ishk3...

mlm lak..takde cite best..(ade rasenye crite yg best..cume saya je yg tak alert sgt ngn program kt tv...)so, dari pas maghrib smpi skung ni..(tak tahu bley bertahan online smpi kol brape ni.)asyik online je..saya sgt bosan ok...kepala sgt berat mau pikir mcm2..so, sume majalah2 lama saya setadi smule...bgus gak ek bace majalah2 lame ni...saye dapat idea utk baju sempena hari guru kt skolah saya bln 6 nnti...

mood: sgt2 bosan cm nk mam***...sorry

No comments: