Instagram

Instagram

Saturday, March 6, 2010

Dia bernama Nur Syarira Md Som


dulu saya pernah post entry hanya untuk BFF saya iaitu Noor Sheela Mohd Yusof ..dan kali ni, saya mahu dedicate entry ni buat BFF saya yg lagi satu iaitu Nur Syarira Md Som..

Saya panggil Syarira dgn name Syerie..sbb, die sorg yg panggil saya Rosie...=)
Syerie adalah ex-roomate saya mase kami sama2 menuntu di matrix N9...Syerie ni berpakej tau..pakej ape??hahah..pandai, bijak, cantik, cun, anggun bergaya, up-to-date, fluent in English (mmg la kan..+ fluent in Japan..hmmm rasenye die dh fluent in Belgie language kot...) dh byk kali g Belgium...Lepas habis Matrix, Syerie g melanjutkan pelajaran ke UM..amik kos mende ek??hahaha...BioMedic Engineering kot!(sorry Syerie...zaman blaja dh lame tinggal..so, aku lupe..)..yg bestnye walaupun kitorg tak same univ, kitorg bley dikatakan selalu gak la jumpe..saya dr UKM, naik komuter dr Stesesn UKM..turun kt Midvalley..yg Syerie, mmg dh sah sah dekat ngn UM..so, mmg sgt senang la nk g Midvalley tu..huhu..

ok..tinggal la crite2 mase zaman blaja...

tadi,kitorg jumpe tu, tak plan pun...on da spot kate nk jumpe...rasenye last jumpe Syerie mase cuti hari raye haji dulu..ikotkan rancangan, Syerie mau ikot saya balik kg mse tu..tp, die ade hal pulak....sedih tau...=(
kitorang kalu jumpe mmg takde port lain..mesti kt Mid..besenye kami bile jumpe..akan gelak2 tak hengat keliling..(wlaupun, time tu, kami mmg dressing seayu yg mungkin..) tp kami akan gelak terbahak2 juge..huhu..pastu, kami akan window shopping (cm bese) dan shopping gak ( itu lagi biase..)..owh laaaa..jgn la tanye kami suke beli barang ape...bese la...hi-heels (wajib beli) dan tgk2 handbag(mesti kene survey harge dulu)...

A big thanks to Syerie..sbb,
1) Dgr saya celoteh
2) Dgr crite bosan saya..dari A smpi Z
3) Tetibe termasuk dlm kes saya lak kan...
4) sbb, same2 memberi idea untuk membalas alasan yg patut diberi kepada pelakon tambahan (hanye Syerie yg tahu)
5) last but not least....tq sbb faham situasi yg saya alami...thanks Syerie..=)



Syerie =)

ROSYERIE

ice chocolate + lime twist

mood: gembira sgt2..xoxo

3 comments:

Syera said...

babe, sweetnye kamu :)i like the post. tp xbole nk like2 cm fb. love u!

Unknown said...

Syarira

Unknown said...

Syarira