Instagram

Instagram

Friday, November 19, 2010

Dah bley cuti..yeay!!

Ingat lagi x ngn entry sebelum sebelum ni pasal 'checklist sblm bercuti'?sure ingat kan….kalu x ingat..pegi carik kt entry2 sebelumnye…tapi kalu ade yg mls nk bace entry sebelumnye, meh saye kopipes(copy paste) ape yg ade pada entry tersebut..


 

Bahagian A: Pentadbiran

1)Buku rekod mengajar -siap

2) Buku Panduan senarai tugas -siap

3)Buku panduan HEM- siap

4) resit yuran pelajar ...

5) Senarai nama pelajar yg tidak menjelaskan yuran- siap tulis dh...

6) Borang LHDN- dh siap isi

7) Borang LNPT - dah siap isi jugakk


 

Bahagian B: Pengurusan Akademik

1) fail Panitia yg telah lengkap – SAYA BUAT TANDA (-) SAHAJA

2) Fail kerja kursus yg telah lengkap- SAYA BUAT TANDA (-) SAHAJA

3) Rancangan Pelajaran 2011- KIV smpi diberi tahu ...yeyyy

4) Buku2 SPBT-

5) Laptop PPSMI -X PINJAM PUNNNNN

6) Dokumentasi akademik- SAYA BUAT TANDA (-) SAHAJA

7) Buku2 & ABM pusat sumber - tak pinjam langsung..huhuh SAYA BUAT TANDA (-) SAHAJA


 

Bahagian C: Pengurusan HEM

1) Buku kedatangan pelajar - siap

2) Fail rekod disiplin - dah siap..(wt malu je, GD tapi lom siap fail disiplin..huuhuh)

3) Buku kawalan kelas- siap kot..

4) Lengkapkan buku pendaftaran pelajar- dh siappppp laaaaaaaaaaaaameeeeeee dhhhh


 

Bahagian D: Pengurusan PK Koku

1) Fail kelab/persatuan - saye takde persatuan..kelab pun dh siap..tq Kak Yan

2) Laporan kelab/persatuan 2010- same seperti diatas

3) rancangan kelab/persatuan -sama seperti diatas...tq kak Yan

4) Analisa markah kokurikulum pelajar- dh siap rasenye..hmmm~~

5) Dokumentasi aktiviti kokurikulum- x byk terlibat dgn Koku utk tahun ni..tp terlibat utk MSSM sahaja dibawah Jabatan Pelajaran Negeri..sume siapppp :)


 

Bahagian E: Pengurusan PK Petang

1) Penyerahan Dokumen Pelajar


 

Bahagian F: Pengurusan Kelas

1) Fail keputusan pelajar - siap

2) Buku kesihatan - siap

3) Kad 001 - siap

4) Buku Kokurikulum- siap

5) Kad SEGAK - siap


 

Bahagian G: PIBG

1) Resit yuran PIBG- ari jumaat ni saya setelkan ngn Kak Sally

2) Senarai yuran pljr yg x byr yuran PIBG- dh siap senaraikan


 

Selepas semua senarai yg dikehendaki ini diserahkan kepada pihak pentadbir, saya sudah membungkus meja dan buku2 diatas meja saya dengan kertas mahjung menandakan saya isytihar cuti smpi bukak skolah nnti..yabedabedu…cuti…tp duit jalan…kalu ade yg jeles..sila la jeles…kan awak yg kate…cikgu mmg kaye….nahh…terima lahhhh

No comments: