Instagram

Instagram

Sunday, November 14, 2010

Diana & Rais dh jadi somi is3

Tanggal 13/11/10..Diana dan Rais selamat diijab kabulkan sebagai suami isteri di kediaman ibu bapa Diana di Sementa,Kapar. Saya secara tak langsung telah menyibukkan diri untuk membantu Diana menyiapakan dulang hantarannya, menghias bakul2 untuk cenderahati, menyiapkan goody bag untuk tetamu , memakaikan tudung utk nya dan menjadi pengapit semasa sesi akad nikahnya.fuhh...sibok betull....kui3....

Dari pukul 3 petang syaa dh berkampung di umh Diana dan membantu ape yg perlu..sehingga saya pulang smula ke rumah pada pukul 6.30 ptg...dan pergi semula ke rumah nya pada pukul 7.30 mlm utk memberi sokongan moral supaya tak nebes semasa diijab kabulkan dgn kekasih hati (sekarang dh jadi suami dh punn!!!)

Saya terlupa nk amik gambar semasa sesi persiapan sebelum majlis akad nikah,saya hanye amik gambar semase malam akad nikah sahaja...meh tgk sesame..




Diana-Rose

Menanti untuk diijabkabulkan..

Diana & Rais

Diana mengenali suaminya semenjak dibangku sekolah menengah lagi dan mereka mula serius berkawan pada tahun 2003 (maaf jika tersilap)..tiada apa yang saya ingin katakan..selain ucapan tahniah dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..




*sorang lagi sahabat dah diambil org...

No comments: