Instagram

Instagram

Sunday, November 14, 2010

en.mahMOOD x suke saye ;(

owhhhh..walllaaaaa~~mane kau pergi en.mahMOOD??
aku nk buat byk mende ni..nape kau tidak kunjung tiba??
sudah bosankah dikau dgn ku??
plis plis plis ..kamu jgn pergi..
aku mahu kau disamping ku..
jgn pergi en.mahMOOD..

bila kau pegi..
aku jadi rawan..
bila kau tiada..
aku jadi x keruan
sampai teringin makan ikan haruan..(tetibe)

en.mahMOOD...
usah berjauhan dr ku..
jika kau jauh..
aku menjadi serba x kena..
otot2 di muka ku tidak mudah mengukir senyuman
kekerapan bercakap semakin berkurang..
segala yang betul terase mcm salah
segala yang elok..akan ku carik salahnye..
ntah mengapa...
semua ini sebab kau...
sebab kau skejap ade skejap xde..
en.mahMOOD dh serupa cm biskot..


*ok, itu je..nyampahhhh ;|

No comments: