Instagram

Instagram

Sunday, December 20, 2009

kebosanan itu boleh dilambangkan pada tahap jarak matahari ngn pluto..

hye sume..aduyaiii...lame dh aku tak tgk blog aku ni..rasenye seminggu lalu aku post lagu yg telah disadur ke bahasa Melayu..huuh..tetibe rindu kt dia lak..hehe..

ok, oleh kerana aku dh lame tak taip menaip ni..maka, banyak pulak crite yg berlumbe2 dlm pale aku ni nk mintak ditaip dulu..nk crite mane satu ntah aku pun tak tahu...*crite-crite sekalian...sila beratur boleh??behave ok..jgn tolak..nnti aku masukkan crite2 korg*

aku nk crite dr 14 hb Disember la..aku hbis jge exam aritu..terase cm merdeka pun ade..ye la..budak2 SPM toksah ckp la gembira,yg pengawas exam pun turut hepi jgk..mane tak nye..name je cuti..tp tak gak cuti..kene keje..tp kan..masalah jugak la kat aku (rasenye termasuk cikgu2 lain kot)..cuti lelame pun boooooooooooooossssaaaaaaaaaaaaannnnn ok..tp bile dh setat keje, mule la mengira hari2 cuti yg bakal berkunjung tiba..haihhh..masalah dalaman betul la...nk tau ape aku buat bile dh habis jge exam??hmmm..hari2 selepas 14 hb tu..aku cm tak de keje lain..balik2..FB, makan, tido, FB lagi, makan lagi, tido lagi, pastu FB smula..FB lagi..FB dan FB...kalu nk ikot julat surf tenet mengikut logik matematik boleh diibarat kan seperti ini : melayari tenet lebih 12 jam dan kurang dari 24 jam sehari.ngeeee~~~mesti mak aku bising bile bil letrik melambung time cuti cm ni..dh la aku ni pun suke membebel bile adik aku gune letrik byk..tp aku lak yg cakap tak srupe bikin..hahah..sorry mak..angah busan tahap jauhnye pluto dr bumi..=)

tiap2 ari aku mesti pikir utk hari esoknye..nk pikir nk buat ape utk menjadikan ari esok itu BEST..huhu..tp, ternyata..tak tercapai akal ku..nk keluar g jejalan??hhhmmmmmm....alamat bru nk mintak permission ..dh kene bebel ngn mak aku..mesti nasihat yg same mak ulang.."ko jgn nk shopping je" tak pun "udah2 la tu..g simpan duit" n the prob is..aku nk keluar je..bkn nk shopping ok..adusss mak...dh tu..bile mak aku kate cm tu, aku terus terbantut hasrat nk keluar..asyik kene perli ngn mak sendiri..mane tahan beb!!

so, bile tak keluar..kembali ke FB, makan..tido..FB, FB, FB...so, jgn marah kalu bil letrik melambung...kalu nk ditukarkan dlm topik Mathematical Reasoning Form4 ..cmni..
Premis 1: Roslina tidak dibenarkan keluar berjalan2
Premis 2: Roslina akan berFB sahaja.
Kesimpulan: Jika Roslina tidak dibenarkan keluar berjalan2, maka dia akan berFB sahaja.

hahha..putus fius aku asyik terperap dlm umh je..kalu keluar pun mesti g Pasaraya Meru, g Tesco Setia Alam, pastu temankan mak g pasar Selasa, pasar Jumaat..haha....

inilah rutin ku...siyes busan..




No comments: