Instagram

Instagram

Monday, December 7, 2009

ape yg saya buat hari ni??

hallu3x...selamat hari isnin sume..thanks pade sape yg sudi bace blog aku ni...tak tinggal comment pun tak pe..asal korg lalu singgh jap kt page ni dh kire ok..owh ye..sape2 yg lom add fb aku tu, g la add aku punye fb..aku ni selektif gak..tak approve org sebarangn..mintak maaf awl2 ye..saye mmg TAK aprrove students sye dlm FB list...aku tanak privacy utk mengomen aku dicerobohi...

owh ye, sye cuti ari ni..tak keje..(mmg cuti sekolah pun kan???) owh bukan, saye ade gap selama 7 hati utk next paper spm kt SMJK Kwang Hua tu..ari last pada 14hb ni..so, sye dh start keboringan..nk g jalan, member2 keje, plus..aku mls nk mintak permission dr my mum lorrr...sure mak tak kasi...

so, arini pagi2 lagi aku kemas2 umh,pastu cadangnya nk belek2 jap si Hitam kt luar tu..rase cm dh lame tak sedut2 habuk...so, pas lap lap bdn die..aku pun amik vacuum..then,sedut ape yg boleh disedut...huhuh..alaaaa..sbb ape dh lame tak vakum, sbb...krete aku tak koto..wt pe nk kerap2 vakum..asal bersihkan ape yg patut sudah la...mmg akan ade yg berkata, kalu luaran cantik pun, tp dlmn cm haaareeeemmm..tak bley gak..ya!! mmg betull..aku setuju sekali..

eh, eh..meh la tgk gambar2 kerje2 sedut menyedut yg aku lakukan...
si HITAM yg menawan kalbu..buat aku mumet pikirkan kehidupannya...muahhhh kt HITAM

kerje2 penyedutan berlaku..maaf, hanya tangan dan kaki sahaje yg bley masuk dlm pic ni..muke tukang penyedut tidak boleh dipublish..atas sebab2 tertentu..=)

lihat!!!!!besrsih kan kan??

clean n clear..

ok,pas habis kerje2 membelai si HITAM ni (amik mase sejam setengah gak..) aku on9 FB jap...

owh ye..nk tau tak, td aku dgr brite..mulenye dgr title nye je..titlenye berbunyi "diskaun 30% utk pembayar saman"..aku dh berbunga riang dh..ingtkn bley kurangkan saman2 aku yg hampir seribu tu..tp, bile dgr details, aku KECIWA...rupe2nye, diskaun 30% utk pembayar saman yg dpt saman dalam tempoh 15 hari dr tarikh mereka dpt saman, manakala, pengurangan diskaun 15% bagi mereka yg dpt saman dlm tmpoh 30 hari dr dapat saman...hancur berkecai semangat aku nk byr saman...pasni taubat dh tamau speed lg..sian kt diri aku ni..gaji dok perabis kt saman..kang dh tak ley shopping!!!!hahahahah...

mak aku bizi arini..ade biz sket2..so, mak soh aku je masak..huhu...selama hari ni, aku keje tiap2 hari, mak je yg masak..skung ni aku cuti, aku lak yg masak..td masak 3 menu,1) masak kicap tempe + tauhu, 2) ikan kembung masak sambal (sambal adalah wajib utk tiap2 hari...maklum la..lidah anak minang...sambal mesti ade..ayah aku kalu takde sambal, sure lemah longlai je nk makan nasik..hahaha), 3)sayur bendi masak asam...hahaha..ntah ape la rase kan..tp boleh la..nk kate pro pun tak la sgt..tp, tak la sampai tak reti masak kan..cuma kekangan masa utk bekerja membuatkan aku tak campur urusan masak memasak mak aku..nnti mak aku bising kalu aku kacau....

aku rase arini aku dh cm suri rumah tangga pulak..tp, yg membezakan aku ngn suri rumah tangga yg lain adalah, aku takde rumah sendiri , takde tangga sendiri mahupun belum berumah tangga..hahahah...pastu smbung lap lantai, lipat kain baju dr ampaian...haha..macam2 aku buat......

tp, pas aku makan tgh hari ngn pas solat, aku terus membute...hahahaha...

ptg td, g anta nenek aku kt sect 24...
ok, itu je crite aku arini..tp, saye sgt suke ape yg saye buat hari ini....=)

MOOD: HAPPY (tp ade perasaan bercampur baur gak...tp takpe, sye telah buat yg terbaik utk diri saya)

No comments: