Instagram

Instagram

Thursday, December 10, 2009

seharian bersama BFF saye> dedicate to Noor Sheela Mohammad Yusof

salam semua,nk crite pasal seorang anak dara En.Mohammad Yusof ni...cm ne ek aku kenal die..aku kenal kan die sbg S je la ye..S ni aku kenal die sejak kecikkkkk lagi..dulu S duduk kt Taman Sri Cherakah...mse tu, S mmg sekelas ngn aku di SKSBinjai..kalu seingat aku, Kelas 1Angsana mase tu Guru Kelas kitorg, namenye Cikgu Azhar..huhu...S ni g skolah naik bas pakcik Panut..aku pun same..naik bas Pakcik Panut gak..kitorg skolah agama pun sama, SRA Bukit Kapar timur...tp, kitorang lain kelas..aku kelas Alif, die kelas Ta..S mase kt sekolah agama die terer..selalu jd champion dlm kelas die..aku pun jd champion gak dlm kelas Alif tu..huhuh...

Aku ngn S sekelas smpi drjah 3..eh S!! ko ingt lg tak Kumaran??Marlia?Ahmad Fajri??huhu..ramai lagi la..aku tak hengat..huhu...mase drjah 3, S jadi pengawas..tp mase drjah 4, ade rombakan kelas ikut ranking..S masuk kelas 2 terpandai,same kelas Siti Suraya MUrni, Noriyanawati Sulaiman, Hafiza Shaari ..lagiiiiiiiiiii...sori S, aku lupe lagi, klasmet ko..tp, kami tak terpisah jauh..aku kelas pertama pandai..sebelah2 je pun...pastu drjah 5, S pindah kapar,die duduk kt Taman Klang Perdana sampai sekarang...aku je yg teruskan sekolah kt Binjai tu..aku lak jd Pengawas smpi drjah 6..huhuh

tak di sangka, lepas je drjh 6, aku masuk sekolah SAMH sg.bertih, klang..terjumpe S...kelas same lak tu...kelas 1 (3)..guru tingkatan kami, Pn.NailisSulha..masuk f2, aku terus berpisah kelas ngn die..huhu..kawan tetap cm biase...

cerita lepas sekolah...hmmm...tak tau a cm ne bley keep in touch..ahha!!! baru ingat...S ngaja kt skolah agame kt kapar...aku lak ade adik aku yg suke mase AMAL ISLAMI mewakili sekolah SRA Meru, so, setiap kali adik aku join AMAL ISLAMi tu, aku akan jumpe S kt Skolah yg organize program tu..haaa!!..kt situ la kami slalu jumpe...kalu ade je program amal islami, aku mesti call S dulu tanye die, same ade die g tak Amal islami tu..huhuh...

kami berkawan smpi arini...

cerita semalam bersama S...
aku nk g skolah Andalas...pastu, aku cm sedikit emosi...so, aku ajak la S..sebab.S pun cuti..sib baik S nk ikot..huhuhu..so, aku ajak S g skolah aku, aku nk serahkan surat berhenti sekolah sorg student aku kt bahagian pentadbir..(sgt kecewa disini..huhuh)...

ok, pastu, aku ajak S g Alamanda Putrajaya..dlm krete byk bende yg kami ceritakan..suka, duka,gelak, nangis..sume ade..nasihat menasihati..thanks a lot S..sian kt ko, lepas satu..satu dgr masalah member2...harap ko pun peroleh kebahagian ok!!

owh ye, kt Alamanda, kami tak shopping ape pun..S ade rembat kasut kt Vincci..lawa kasut tu..merah gitu...pastu, kitorg tgk wyg.since ari Rabu mmg dpt murah kan..thanks blanje tiket..kitorg tgk crite MYSPY...siyes mmg lawak...aku duk lane blakang gelak terbahak2..ade lak mamat sorg kt depan tu tgk crite Myspy yg lawak giler **** tu..die boleh tak gelak..ape punye manusia tak de perasaan kan..gelak la wey...
aku blanje S pop corn..huhu

pas tgk wyg, solat jap..then, kitorg nk g makan..S teringin nk mkn Manhattan Fish kt Esplanade restaurant...die blanje..so, aku tumpang 2 kaki la..mkn je la..sedappp...thanks S..lenkali turn aku lak ye...tak habis pun kitorg mkn..S soh org kedai tu tapaukan..huhu

Pas kenyang..kitorg gerak balik..tp, sempat brenti kt Jambatan Seri Wawasan...kt sini kami mengaku kami bersalah sbb, kami berenti sesuke hati tak hidupkan hazard light..sbb, kami teringin nk amik gambar bersame..huhu...krete yg lalu lalang asyik hon kami je..*ckp je la nk ngorat..tak yh la buat taktik lame nk hon hon kami..*>>>>>padahal..kami agak malu disitu..huhuh

kol 3.40 p.m., kami gerak balik..smpi umh S kol 5...sori kt mak S, sbb CULIK S seharian...huhuh..S!! kim slm kt mak ko tau..

owh ye, aku berjaya gak g umh S tanpa bertanya@ calling2 die semasa dlm perjalanan...woittt..aku gune GPS tau!!hebat kan???

ape???siape S??


ok..ni la S = Sheela ank pakcik Yusof...

ni lah Noor Sheela bt Mohammad Yusof



huhu...kt jambatan seri wawasan..*gambar telah diedit colournye*..amcm??


pemandangan masjid baru putrajaya..*gambar telah diedit*


K.A.M.I =)

No comments: