Instagram

Instagram

Sunday, August 1, 2010

camping @ Kalumpang part II

Hye..salam semua..saye nk sambung crite pada entry sebelum ni yg saya gantungkan crite tersebut...hhehe...saspen je kan..

Tu la..bile dh masuk ke hutan, bebudak ni mmg telah dinasihatkan agar tidak mengambil sebarang tumbuhan@ petik sebarang bunge2 @ daun2 yg dirasakn cantik dan dibawa balik ke tapak kemping..spjg bertrekking, xde kejadian yg x diingini la..alhamdulillah...bebudak dgr cakap..tapi yang kelakarnye..bebudak ni..time kene pacat mule la panggil cikgu die yang sorang ni...muke ganas..tp hati takot..ape da...dah tu diorg ni mmg x syang mulot tol la...ade ke patut die ckp nk tgk saya tergelincir semasa naik dan turun dari bukit...hey hey hey...ni cikgu roslina ok..kalu aku boleh kejar korg sambil pakai hi-heels..ni kan pulak stakat nk panjat dan turun bukit...silap hari bulan la...cikgu korg ni kental tau....huhuhu...





Lupe plak saya nk amik gambar muke bebudak yg 'katenye berani' tp sbnrnye x pun itu..huhu..kalu x,dh lame saye tempek dlm blog ni..kui3...

Tapi ade gak part yg saye x bley nk lakukan sendiri..iaitu merentas sungai ni..gilerr deras ok airnye...so, saye ni dok pegang kamera then bimbang la sbb takot kamera masuk air kan..mulenye cm nk merentas dgn sendirinye..tapi,at last...badan cm nk kene hanyut je..so, terpakse la berpaut pada bebudak fasi tu...pastu ade lagi sorg budak fasi hulur tangan nk tolong....erkkkk...xkn nk kasi bdn saya hanyut cmtu lak kan..so,huluran tangan bersambut la..kui2...sib baik hensem weyy dak tu...

part ni la yg paling payah...air deras sgt ok..

hahahahaha...bebudak saya dah mule bersorak2 sbb, suke tgk saye xley merentas sungai tu..yg keduanya diorg suke sebab ade 2org yg selamatkan saya...sengal tol korg..jgn aku dijadikan bahan kt skolah..korg mmg siap...

No comments: