Instagram

Instagram

Sunday, August 8, 2010

owh...ga ya ga ya..

gambar gugel je..
bukan ilustrasi sebenar...=(


owhhh laa..lame giler saya sengsara pasal sakit ini...mule2 ingtkan xde ape..mule2 kene sakit ni..ingtkan bley handle lagi..rupenye..lebih dr sebulan saya buat dunno je...lame kelamaan, smlm saye cek cek ..rupe2nye sakit ini tidak boleh dibiarkan lagi...sangat sakit..sampi nk makan pun kene alih dari mengunyah mknn di belah kiri, skang ni kene mengunyah di sebelah kanan plak...dh la x biase...pastu saya pulak mmg tengah berselera makan, so, bile mkn mknn dan terpakse mengunyah di sebelah kanan,saya rasa..saya mkn tak puas..tak kenyang..adeiiii...

so, esok...saya mahu jumpe doc..soh doc je yg settlekan masalah saye ini...harap2..doc itu hensem...
=)


2 comments:

Pansy Princess said...

wah.. nak doc hensem aje ye?.. hehe.. xper, kalau doc hensem sure cpt baik sakit tue :D

rose sensei said...

hahahah...tapi mlangnye...doc yg ade tu sumenye perempuan...hahaha...