Instagram

Instagram

Saturday, August 7, 2010

Good Luck kontinjen Malaysia!

Salam pada semua, entry kali ini adalah untuk menceritakan tentang Formula Future Power Boat yang disertai oleh salah seorang pelajar sekolah saya. Nama pelajar tersebut ialah Muhammad Hanif bin Ramli...

*Untuk maklumat lanjut tentang Formula Future Power Boat dan tentang Hanif ini sendiri, sila google Hanif Formula Future Fan Club di FB ok...ataupun pada sesiapa yang mmg ade link kt Fb saye, mmg bley carik link tersebut di Profile saya.

Hanif dan kontinjen Malaysia (betul ke aku eja kontinjen nih???) akan berlepas ke UK pada hari Isnin (9Ogos2010) dan akan bertanding diperingkat antarabangsa di Liverpool. Dan pagi tadi, sempat saya menonton Hanif dan ketua kontinjen Malaysia dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O di TV9 dan sempat saya merakam menggunakan henset cap Elephant nih..untuk merakam slot wawancara tersebut...


*maaf atas kualiti video yg kurang memuaskan...kualiti suara pun agak kureng sket..sbb, lupe nk tinggikan volume tv..huhu...

Kepada hanif dan pilot2(pemandu boat dipanggil Pilot)lain...semoga berjaya dalam perjuangan anda semua di peringkat antarabangsa...Andalasians berbangga dgn kejayaan Hanif dan rakan2...

cayalah...(^_~)

No comments: