Instagram

Instagram

Tuesday, August 3, 2010

rezeki titik peluh sendiri

alhamdulillah...saya bersyukur dgn nikmat pemberianNya walaupun saya tidak la sekaya mana...
hasil titik peluh saya selama ini dapat menampung sebahagian perbelanjaan dan pembayaran yg ditanggung oleh mak ayah saya selama ini...boleh dikatakn lebih separuh keperluan isi rumah, kami adik beradik tanggung...

terase sgt2 bertuah hari ni..walaupun saya memulakan minggu ini dgn mood yg tidak ok..=(
arini ade pasar malam di rumah saya,saya ade tinggalkan sedikit wang untuk mak dan terpulang pada mak untuk beli ape2 yg dimahukan apabila pergi ke pasar itu nnti...

wahh..balik je umh mak ade belikan saya satay ngn durian..alhamdulillah....mak cm tahu2 je ape yg saya idam kan...tq mak..=)..sgt2 bersyukur..sbb, saya dpt merasa mknn kesukaan saya melalui duit hasil titik peluh saya...

No comments: