Instagram

Instagram

Tuesday, August 24, 2010

saye di skool (~_~)


weehhhhh...apsal kt skolah ngatok sgt ni weyyy..hadoyaiiii...dh la skarang ni kt penjuru staffroom ade CCTV plak tu..siyesss.saye tak tipu..ade CCTV...trus masuk ke monitor pengetua...mamposss kami semua...nk borak lebih2 nk mengulorrr lebih2 pun x ley dh...

hmm...bukan nk crite pasal CCTV yg baru dipasang siang tadi..tapi nk crite pasal kepenatan yang luar biase...kehausan...kedahagaan...kelaparan..(itu sudah tentu)..yg teramat...hadoyaiiii...pakej!!

saya rase minggu lepas saya baru kemas meja saya supaya kemas dan tidak bersepah berbanding hari2 lain...saya telah SEIRI dan SEITON kan semua barang2 yg x perlu lagi...mmg nampak kemas(pada pandangan mata saya je la..)..tup tup..minggu ni cam byk je keje saye..ngn form ko-kurikulum yg bersepah2..sib baik la saya x pegang kelab tahun ni...tp, nk handle sorang demi sorang budak punye form..mmg payah...kang buatnye hilan ntah ke mane..kan susah.

Pastu kan...arini dan smlm..saye ade collect buku budak...nk mark la..cm biase..(aku buat ayat ni cm aku baru festime kutip buku budak plak dlm tempoh 2 tahun bekerja)..ape laaaa...so, oleh kerana mate tu dok tahan dr tak tidoq..maka saya dok gatai tangan main2 kamera fon..amik2 gambaq sekeping dua..utk tempekkan dlm blog cheq ni...(laaaa..awatnya ckp kedah ni???)

ni sikit ni..ade kt tepi2 meja..byk lagi buku wooo..mau nangis pulak nk menanda time2 pose ni...takde tenage =|

pastu ni pulak gambar berlakon2 tido...padahal..mmg x kire tempat pun nk lelap..hadoiiii



ape ku kisah ade CCTV terpacak atas kepale ke tak???
huhuhu..nitemare tol la since ade CCTV ni...

pastu kan, arini time balik, saye call mak saye sbb smlm mak ade ckp yg mak teringin mkn durian..cm anak die gak...suke benar durian...x kire mase....so,balik tdi g la beli durian...byk kali dh saye beli durian dan ternyata...dgn kuasa memujuk si penjual durian tersebut...saye mendapat extra durian..yeayyyyyy....

tapi kan...bile bawak masuk dlm krete..pergghhhh..giler la..semerbak harum durian ldm kete..berkuappppp...iman saya masih tebal untuk meneruskan pose...hahahah

siap ade flare lg tu...

puas hati sbb, semuanya elok...berbaloi2 la beli di hari terakhir bergantung pada gaji bulan lepas..esok...masyukkkk =p

2 comments:

mokjadeandell said...

Salam ziarah,
Mujur makcik dah pencen baru this craze CCTV dlm staff room timbul.Agaknya apalah tindakan pengetua / GB kalau setiap hari dengar keluhkesah staff.Mau poning.Sometimes its best to let things that you dont want to know be unknown.
Makcik blogger ex teacher.

rose sensei said...

wslm mokjadeandell..
tu la..rasionalnye letak CCTV tu sbb baru2 ni ade kes kecurian duit2 guru dln staffroom..so, itu sebabnye pasang CCTV...dari sudut positif, kami mmg menerimanya lah..
tapu kalu dari sudut negatif, haihh..byk betuk x eloknya...cikgu rase cam tertekan pulak nk buat kerja didalam staffroom,,,

sib baek, CCTV hanye boleh nampak je..kalu boleh dgr sekali....tak ke haru...

Thanks for dropping on my blog..