Instagram

Instagram

Sunday, August 15, 2010

en.mahMOOD utk si Senin

adooii..sok senin ek???bgus tol la...best pulak MC ari jumaat dan smbung cuti 2 hari lagi..mmg heaven la..at least saya bley rehatkan mulut saye ni...maklum la..dh tua..gigi pun kene cabut...sakit woooo..rase cm nk soh org lempang atau tumbuk je muke saye time sakit tu...hahahaha..


ok.ok...bkn nk crite pasal cabut gigi ke ape..tp, nk crite pasal macam2...mungkin ianya tak selari dgn tajuk entry kali ini..tetapi percaya lah..ianya semata2 untuk mendapatkan MOOD utk ari esok....wowwww...

tapi kan..yg paling best adalah hari ahad la...saya kene jadi 'Pelakon' jap..drama pae..tajuk nye...pelik sket....D.U.D.E...stand for what??hahaha...only me & extra pelakon sahaja yg tahu...saya upah member saye utk berlakon jap semata2 utk mengelakkan perkara yang tidak ingin ianya berlaku dalam hidup saya...saya perlu memberitahu perkara sebenar...yeahhh..dan itu lah penyelesaiannya...

hahhaa..mungkin anda yang bace ni pun x tahu ape yg ingin saya smpi kan sebenar..yg penting..bermonolog dgn diri sendiri itu lagi best...dan kengkadang ia menyedihkan...ape daaaa...

hmm..ok la..sbnrnye byk lagi nk crite..tp, saya dh ngantuk...syaa pelu bekerja esok...saya perlu mencapai ape yg saya ingin kan..say tidak sabar utk akhiri tahun ini...saya sgt berkobar2 utk tahun 2011....

yeahhh...saya sudah membuat keputusan...saya ingin meneruskan hajat saya...dan yang penting...bulan 9 nnti..saya perlu mintak tukar skolah...saya tidak mahu lagi ada di Klang...mungkin nk ke Bangi plak..sbb, saya ade hajat besar yg telah saya lafazkan pada tahun lepas...yang mana berkemungkinan saya akan laksanakan sekiranya saya sudah bosan dgn permainan dunia...

rose..la tahzan...

No comments: