Instagram

Instagram

Sunday, February 13, 2011

Aifaa& Ewan W-Day : Drama Semata

Hye readers ;)

Kali ni mau sambung pasal sesi tangkap menangkap gambar di pelamin sebelum keberangkatan pulang kami (aku , Amru ngn Yus) balik umh masing2..huhuh...

Kol 11 malam, rasenye mmg patut beredar dr umh kenduri..dan sebelum tu, meh kite tangkap2 gambar dulu..Gambar yang wajibbul tangkap ialah..gambar saya bersama pengantin..


sangat suke pulak ngan gambar ni..tak tau nape..sgt cantik..(apsal aku puji diri sendiri nih??? owhhh..yg penting Aifaa lg cantik mlm tadi..dan baju Aifaa sangat cantik)

Pastu kami berdrama pulak....itu mmg biase..maklumlah..masing2 mmg tunggu turn kan.. ;p


haaaaa..sudah...Yus dok berdoa utk cepatkan jodoh ke hape tu..


hahaha..Amroid berbaju kuning weyyyy..terbaekkk la ko Amru..act jadi pengapit jap kan...tp gaye aku tu cm aku plak yg kipas diri sendiri ;p



haaaa...Yus nk renjis pengantin ni...Pengantin plak mmg sporting manjangggg...



haaaa...amik korang...mmg bukan renjis dh...kene simbah ngn Yus kot...hahahahah



Ok, itu lah serba sedikit kisah saya dan kawan2 semasa majlis Aifaa & Ewan..

Buat Aifaa: Saya menyusun 10 jari tangan dan 10 jari kaki, andai saya tidak ada semasa majlis pernikahan kalian..saya amat tertekan di kala itu...Aifaa, u knew what i'm talking about...thanks my lovely fren...

Buat Aifaa & Ewan: Semoga berbahagia dan sabar dalam PJJ kalian...kalu bosan2, aku ade je nk ajak kuar sesame (itu kalu Ewan kasi la kannnn)

Buat Amru & Yus : Aku dh tahu, siapa kawan dan siapa lawan..hahahaha (cam halal je kan statement nih...lenkali blanje aku lagi tau..aku x kesah pun mkn kt mamak..hahahahahah)



No comments: