Instagram

Instagram

Sunday, February 13, 2011

Sabtu = Sekolah

Salam dan hai semuanya..setelah 2 hari dirudung duka dan keadaan diri yg x brape nk stabil (emosi ye!), maka dgn ini saya mahu mengupdate sebanyak2 entry pada kali ini..cm banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk sgt nk cerita...huhu

Ok, Saya mahu mulakan dulu ngn cerita hari Sabtu saya yg mane Sabtu adalah hari sekolah gak...Kalu dh nama pemegang jawatan penyelaras Unit beruniform skolah..maka dgn ini, nak tak nak, sakit pening, muntah2 atau luka luaran waima luka dalaman sekalipun, SAYA MESTI KENE DATANG SKOLAH!!!!...T__T

XTVT ko.ku start kol 8 ..habis kol10pg...tp cm biase la..bebudak ni, kalu kite halau balik umh kol 10 gak..mmg diorang tak nak..nk buat xtvt lagi laaa..kalu boleh cm nk tido kt skolah je diorang tu..ntah hape best sgt pegi skolah(haaaa..tak pasal2 plak aku kan..)..

Oleh kerana arini xde tusyen, maka saya menyiapkan kerja2 di skolah yg masih berbaki...Alhamdulillah,..sebahagiannya telah tersiap..Ini semua kerana semangat tgk cikgu2 baru yg datang semata2 nk siapkan kerja2 skolah yg x boleh nk di siapkan time hari bekerja..sbb nye...kalu time bekerja..xde nye nk sempat nk tgk kerja2 sampingan (cm tgk dokumen pelajar, nk marking buku dll)

Dalam dok siap2 kan keja..ade terase cm bosan la plak kan..so, amik2 la gambar sendiri dan sekitarnye...

bosan 1
*tengah buat kerja2 pengkeranian*



bosan 2
*cekal meneruskan kerja2nya|hari sabtu kotttttttttt*


itu la cikgu2 yg baru je posting kt skolah saya...mude lagi...baju pink je dh jadi bini orang..yg 2org lagi..single..dan mmg yg datang hari sabtu hari ni...semuanya single lagi...

pastu tetibe terfikir bahawa, single membolehkan kita membuat dan membereskan kerja kita tanpa perlu memikirkan 'hal-hal sampingan' yg boleh menjejaskan prestasi kerja kita...


huhu.. ;)


So, S = Sabtu | Sekolah | Single | Senang | Simple.....but...Sunyi ;(

No comments: