Instagram

Instagram

Monday, February 7, 2011

Suka dgn diorang..ngeh3

Korang..ooo..korang..ade dh tido dh ke??saya tau la ade yg jd silent reader tu...saye dpt detect anda taw...jgn la tido lagi..meh la bace entry ni...

Hahaha..ini adelah entry buat hari terakhir bercuti..esok dh kene g skolah pulak...Memang bosan kan?kalu kene keje..Rase cm nk buat alasan macam2 je kt Pengetua..Uissyyhhh...x baek betol..mule la tu nk menipu. ;D

Ok la..ini entry pasal kegilaan saya dan minat terbaru saya pasal membaca blog model2 tudung yg sgt cantik dan yg paling penting..diorg mmg tahap STYLO MYLO..(bukan MILO taw)...Mula drpd bace blog bestie si Heliza Helmi namenye Gee-Jah. Ade satu entry yg sgt menarik minat saya pasal grup of fashionistas yg mmg VASSTT laa...pastu..mula dr entry tersebut..ade la LINKS yg boleh nk bace ke blog para fashionistas tersebut..so, ape lagi, mula saya listkan semua blogger2 yg mmg stylo ni dlm Blog Lists khas untuk mereka..

Korang buleh lah bace entry para blogger yg telah mempunyai follower yg sgt byk..ribannnn weyyy (aku fikir 100ribu kali pasal cm na diorg ade follower begitu byk..iskk iskkk).

********************************************************

Sementelah dgn proses hibernasi saya dlm FB ini, maka saya akan meneruskan kehidupan saya dalam blog ini dan saya telah pun mewujudkan satu ruangan/blog lain yg membolehkan saya meluahkan segal jenis kekeciwaan saya sepanjang yg saya alami setakat ini..ingat...blog lagi satu tu..blog kekecewaan sahaja taw...dan sya tak kan publish kt mane2 entry pasal blog terbaru itu...P& C...(ade aku kesah ko kate aku kedekut???)

1 comment:

alchemy said...

hai awak~ saye x tdo lg~ hehehe