Instagram

Instagram

Friday, February 4, 2011

Berperasaan seperti di Itali

hye korunkkk semua...selamat pagi (kalu ade yg bace time pagi2) & selamat tgh hari&selamat malam (ikot waktu korg bace bile ye)

Mahu bercerita pasal Italy..Nape tetibe Italy?x German?Perancis?Sepanyol? atau pun Mesir??(gilerr ko nk g Mesir time cenggini).

Cube korg tgk gambar 2 yg saya amik dr internet ni sebagai jamuan bagi mata anda .Yeepppp...mungkin ade yg telah dan pernah menjejakkan kaki ke bumi Italy kan..mesti best kan dpt g ke sana kan??



ni tempatnye..namenye..Florence..sumpahh..saya x penah pegi...cantik kan?



ni kt Napoli,Italy (gaye saya bg tau name tempat cm dh penah pegi je kan?..meh lempang muke skettt)





haaaaa...tempat ni syiookkkkkkk woooo kalu g...kalu pegi berdua (ehemm~~) lagi best..tak kira lah nk pergi berdua dengan kawan ke, nk pergi berdua dgn mak sahaje ke...kalu nk g ngn pasangan (ehemmm~~) pun BEST! (mode : gatal kan?..sila lah jentik sket pipi aku nihhh)







tu laaaa...tapi ini mungkin akan jadi kenyataan ..di tegaskan sekali lagi..MUNGKIN laaa..malaysia yg sekangkang kera ni pun x habis nk jelajah..ade hati nk pegi obersi..mmg x dpt la rose...VERANGAN la sgt..(meh, lempang sedassss)


eh, mesti korg pelik (kalu x pelik pun, buat2 cm pelik ye) nape saya crite pasal perasaan di Italy..ini sume kerana ini..ini....(sila scrollll bawah lagi)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(lame lagi ke?)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(mak aihhhh, no pakai berok band cap ape ni???lambat gile loading???)
.
.
.
.
.
haaaaa..pasal ni lah...saya bersarapan Sup cendawan brand Vono ni..ntah lerr...tetibe smlm ikot mak beli barang2 dapur..saya mengambilnye sekotak..nk merase Sup cendawan kt Pizza, mmg dh kene beli siap ber SET bagai nnti...x pasal2 lari bajet (tahun ni tahun membajetkan segala perbelanjaan ok)..

Pastu, pelawa la kat mak soh rase sup ni.

mak kate kt saya "haaa..pelik betul la aku tgk ko ni...ntah hape2 ntah makan, perasan cm Mat Saleh la tu" (pembetulan mak..Minah Saleh)

Saya: "ni bukan stakat mat salleh, tapi dh terase cm kt Italy..nk pegi sane mmg TAKKKKKK la kan..anak mak ni bukan berUANG pun...MIMPI je la mak.." (sesi condemn diri sendiri)

Mak: "ye la tuh"

Saya: diammm...sambil menghirup sup sampai ketitisan terakhir...


hahaha...itu je..xde ape pun..tp ade gak simpan hajat nk ke obersi..mungkin nk smbung blaja kot..yeppp..sambung blaja tentang negeri dan adat2 orang...(VERANGAN lagi ko Rose,....meh simbah ngn air plak)


nota kaki: mahu ke obersi gak..tp bukan utk blaja..tapi untuk.....suka suki...dan yg pasti bukan ke Italy tapi ke ______________ (sila isi tempat kosong).

1 comment:

maRShA said...

lawa la!! nk pegi gax italy tpi verangan je la!! duit pon xd.. kt MS ney pon xhbis jelajah lg... :P

jom singgah sini lax ANASAURUS