Instagram

Instagram

Tuesday, February 8, 2011

Terima Kasih Atas Kutukan Itu ;)

Salam,
Entry ini bertujuan nk mengucapkan ribuan dan berguni2 serta berlori2 terima kasih buat si gadis manis + anak dara yg sgt hawtt kt skolah tu kerana telah mengutuk dan mencarut terhadap guru2 yg telah menegurnya dalam beberapa hari yang lalu..Di skolah, guru tersebut tidak berpuas hati kerana cerita ketidakpuasan hati tersebut telah diketahui oleh sebahagian follower si gadis manis yg hawt ni di blognye...

Hello, si gadis manis,..

Ko dgr aku ape yg aku nk kate ni ye..
Salah ke cikgu tu nk tegur ko, sbb ko mmg dh terang2 bersalah?ko bagi tau aku, skolah mane yg benarkan pelajar perangkan rambut?weyy...sedar la sket wey...hidung ko tu pun bukan mancung sgt pun...ko cume berbekalkan kulit yg cerah dan rambut yg mmg rebonding x hengatttt...siap kalerrkan rambut bagai...mmg la ko akan kate skolah lain benarkan perangkan rambut...so what...ko berambus lah pegi skolah tu...apsal xnk blah???sbb boifren ko yg langsung xhensem tu ade kt skolah tu???(Ok, ni versi mulut aku yg laser)

(ni plak versi mulut xbrape laser)
Ko tahu x...ko tu kami (guru2 D) gelar ko tu si Blurrr...ko mmg sgt blurrr...x de la akademik bagoosss mane pun...celah ibu jari kaki pun ko x lepas lagi babe...


(ni plak versi Ustazah-to-be berhujah)

Assalamualaikum si anak gadis yg cantik manis lagi menawan serta panas (hot)..di kesempatan ni, saya mahu menasihatkan agar kamu segara sedar atas perbuatan kamu itu....sudah cukup ilmu kah sampai nk memaki hamun cikgu?sudah sgt pandai ke kamu?
inagtlah wahai anak gadis yg cetek ilmu pengetahuan ini bahawa dunia ini sentiasa berputar..what goes around comes around...jgn smpai 30 tahun akan dtg kamu akan dapat zuriat yg lagi teruk dari apa yg kamu telah lakukan terhadap guru mu...
Ingat wahai si gadis manis, ilmu yg kamu terima tidak akan mendapat keberkatan didunia mahupun diakhirat.

Apa yg diharapkan, jgalah tutur kata mu itu, jgn diharapkan muka yg cantik sahaja tanpa dihiasi dgn tutur kata yang indah..

Adakah kerana kurangnya percikkan air wuduk dimuka mu?sehingga kamu menjadi sebegini?

nauzublillahiminzalikkkk...

Akhir kata..renung2kan dan selamat beramal ;)


Cam solehah gilerrrr kan aku???wehhhh....name ko(tuju kat budak yg hot ni) dh jadi bualan kami weyyy...tunggguuu ape tindakan kami...


Hadirin, ini lah murid skrang...x tegur salah..bile tegur jadi cm ni..budak2 skarang suke ingat diorg je yg betul..aku rase DNA dah tak betul kot...tu yg byk sgt perkara cm ni terjadi..kalu boleh cikgu2 die nk di kaki kan..


P/S: sesiapa yg nk kan bace entry budak ni yg dok sedap sehingga menjilat jari kaki die sendiri kutuk cikgu die sendiri kt skolah..sila lah PM saya kt email rapunzel_andagi@yahoo.com.


P/S: mulut aku gatal dowwhhh nk mencarut gak...;p

No comments: