Instagram

Instagram

Thursday, February 3, 2011

Syeri Shopping, Saya Tengok,Consult & Komen

Ok, entry pasal si penyibuk nk cerita tentang dating, outing,complaining,consulting, and just looking .......bersama si Syeri (ex-roomate matrix KMNS). Syeri datang Shah Alam hari ni dan die turut membawa bersama adiknye, Syarina (adik & kakak = sama2 cantik) sebagai penasihat dan perunding bagi proses perbelanjaan sempena majlis pertunangan cik Syeri pada bulan 3 nnti...setelah sekian lama bercinta (lame wooo....dr form 1 kot..Syeri di SHAH PEKAN dan bakal tunangnya di ALAM SHAH, KL)...

Syerie mengajak saya keluar sebagai perunding die..PLUSSS...katenye Syeri nk g soppink kt PAS+SACC+PKNS (saya gelarkan shopping complex 3 bradik). Dan hasilnya,amat membanggakan kerana Syerie telah mendapat hampir kesemua brgn hantaran yg akan diberikan kepada pihak lelaki..PLUSSSS..die pun turut membeli sepasang baju tunang (ready-made) yang sangat cantik (sbb, Syerie pakai baju ape pun mmg nampak cantik...aku cakap benar ni Syerie)..


Sesi soppink Syerie berselang selikan dengan adegan kesengalan kami ber3 dan Syeri seumpama sedang melayan 2 orang adiknya yg sgt tingtong...hahaha...Syeri...Syeri..bagaimana nk ku lupa, kisah2 seperti..kisah kelaparan kita bertiga dan tibe2 lalu di tepi Nando's sedangkan kamu tidak mahu makan lagi kerana hajat membeli belah belom tercapai???babak nk /hampir tergelincir tetapi dapat kaver sbb dapat menyeimbangkan diri dan dalam masa yg sama kami pun buat2 tak tahu???babak dimana ada seorang budak perempuan yg kakinya terselit dicelah jejari penutup longkang dan aku serta Syarina telah mengeluarkan rasa terkejut yang meluap2.. ???dan babak lawak yg terakhir ialah babak di Ayam Penyet yg sgt menggelikan hati..adoiii...lawak kot..

(ok,xpe..korang mmg xkn gelak sbb bukan korg yg terlibat dalam crite saya ni kan?)

1 comment:

Syera said...

hi rosie, thanks for helping me out, luv ya. aku plg meluap2 masa korang buat koir jerit2 ms kaki budak tu tersepit kt longkang, hangin je, kaki korang ke kaki die tersepit? hehe. mmg kids of 24/9 cmtu kot.