Instagram

Instagram

Sunday, February 13, 2011

Aifaa& Ewan W-Day : Irdina yg cuteeeee ;)

Semalam (12/2) adalah hari perkahwinan Aifaa&Ewan. Aifaa ,saya kenal sejak zaman skolah rendah lagi...pastu satu skolah menengah...pastu lepas PMR, masing2 keluar skolah menengah agama, pergi ke skola menengah harian biasa...

Kami jadi rapat smule sejak 2 tahun kebelakangn ini...itu pun sejak terjumpe si Aifaa ni kt FB. Oleh kerana umh kami mmg dekat (5 minit je punnn)..maka, kalu ade ape2 hal yg berkaitan kawan, majlis itu ini, gossip dsb, kami mesti akan bersama2..sampai ade kalanya kami digelar twin (lain kelahiran ) sebab sorang muke cm Chinese Look(Aifaa laaa)& sorang lagi mmg melayu tulen(aku lah tu..)...Sebab ape panggil twin, sebab kalu ade event ape2..kalu si Aifaa x g..saya mmg xkn pegi...dan sebaliknya..(bergantung pada keadaan gak la..)

Ok, entry ni nk cerita pasal wedding Aifaa ni.Saya pergi umh Aifaa 2 kali hari ni..mule2 g ngn mak ngn along..pastu malam dtg smule sebab nk mekap kan si Aifaa ni..Bukan sebab terer mekapkan org..setakat gitu2 je la...xde la cantik mane pun cm mak/pak andam mekapkan orang kan...

Sementara nk tunggu si Aifaa bersiap, saya duk kt ruang tamu bermain2 ngn anak buah Aifaa namenya Irdina..sgt lah comel dan mencuit hati...geram pulak saya tgk budak sorang ni...sempat gak la amik2 gambar dak ni..keletahnye sangat mencuit hati,limpa,jantung , usus dsb..LOL



hahaha...besoooooorrrnye mate...cm polkadot kt baju ituuu



hahaha..Irdina buat muke geram...


sape lagi comel ???



sudah tentu Irdina yg comel kan?


Pastu kan...sesi bermain2 ngan Irdina ni terberhenti sebab Aifaa panggil soh mekapkan die...

ok, jumpe kt entry pasal wedding Aifaa lagi..tp siri Gelagat Aku & Kawan2 plak...skang ni dh kol 1.45am...ngantok wooooo~~

No comments: