Instagram

Instagram

Friday, February 4, 2011

Hijabicious =)

Dah penat2 verangan pegi ke Italy bagai awal2 pagi td..maka,saye pun keluar umh jap g Pasar Jumaat dalam kol11pagi..(lmbt giler g pasar...)>owhhh g pasar bukan sebab ape pun..sebab nk g TENGOK...diulangi TENGOK je shawl2 terbaru yg ade kt pasar...(yepp..saye mmg stok2 yg layan baju2 dan tudung2 murah je...tudung sepuloh hengget is the ter'best' la setakat ni)

Usha punye usha dapat la rembat sehelai shawl yg kedut2 wane senada dgn baju yg baru saje saya dpt dr tailor saya pada minggu lepas...Smlm mase kuar ngn kawan saya di sect7, terase mahu tgk2 tudung yang cantik2 lagi mahal di Fareeda Boutique ..Nyata Jelita



hahaha...inilah shawl terbaru yg beli kt pasar jumaat td..
*sila abaikan muka yg berminyak2 tu...* T___T



oleh kerana suke sgt beli tudung2 yg terkini mengikut edaran semasa, maka koleksi tudung makin hari makin bertambah...nk simpan dalam almari, mmg berkedut la nampaknye...dah la saya ni mmg 'rajin' untuk meng 'iron' bende2 kecik cm ni...so, saya gantungkan semuanya..siap di klasifikasikan (wahhh,ayattt...) ikot jenis tudung...ade hanger untuk shawllllllllllllsssssssssssss je..... pastu ade hanger untuk tudung Shiffon 2layers/3layers...pastu ade hanger untuk tudung ekspres dan syiria...tidak ketinggalan satu hanger untuk tudung kasa bawal yg dulu2 menjadi trend untuk pegi ke kuliah...tapi skarang dh jarang pakai tudung kasa bawal..sebab bile kedut, mls nk gosok..pastu xde awning..so, mesti spend time agak lama utk betulkan tudung...
maka, pilihan yg paling mudah dan ringkas ialah,tudung ekspres, shawls dan syiria..




No comments: